piątek, 8 listopada 2013

KONKURS

Jak pisałam w poprzednim poście  , że zorganizuję konkurs to proszę .

Konkurs polega na tym , żeby zrobić film komedie a nie romantyzmy o obejrzeć moje 2 filmy :) będą 3 miejsca  ten kto zajmie 1 miejsce dostaje 2 prezenty z listy życzeń za około 450 Sc . 2 miejsce 1 prezent z listy też za 450 Sc . 3 miejsce Prezent z mojej szafy (wybrany prze zemnie) Zasady konkursu są takie

Konkurs - zasady :

  • Film trzeba zrobić samemu 
  • obejrzeć 2 filmy i dodać komentarz (moje)   
  • zgłosić się na blogu lub napisać osobiście do mnie - MissMissa! 
  • Nie kopiować
  • Osoby które nie biorą udziału w konkursie oglądają filmy i pomagają mi wyłonić zwycięzce . 
To co będzie dalej napisze po 10 zgłoszeniach .
Zgłaszajcie się naprawdę warto !
Koniec konkursu w Grudniu dokładnie 01.12.2013 r o godz 20:00  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz