piątek, 8 listopada 2013

Nowe konta XDD

Wiem , że dosyć dużo nie piszę a tak ogólnie o  movie. więc dziś chciałam napisać , że ostatnio stworzyłam 2 konta jedno to Violetta121121  a drugie Nesti260 wiem , że nazwa Nesti260 dla niektórych jest podejrzana dlatego , że miałam jakiś bag i zbagowało mi się moviestar i teraz mogę dawać takie nazwy jak mają inni . To nie tylko to mogę też wpisać jaki lvl chce i będę taki mieć za darmo , ale ja nie wole oszukiwać tylko zaczynać od początku . Jak ktoś jest ciekawy co jeszcze mogę robić to napiszę :
Mogę wchodzić do sklepów i kupywać co chce za free , mogę wpisać w okienko co i jaką liczbę chce kasy.
Myślę  , że ten bag szybko minie i nie będzie mi więcej przeszkadzać , a jak nie to napiszę do grupy na MSP

MissMissa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz