piątek, 8 listopada 2013

Posty które były kiedyś

Dzisiaj w poście chce napisać o tym co było kiedyś na blogu , ale zostało usunięte z powodu błędów ortograficznych i bezsęsowego pisania :) zaczniemy o wychodzeniu za pasek na movie :)


Wchodzenie za pasek w chatroomach 


 Witajcie! Tak jak mówiłam w poprzednim poście podam wam instrukcję o wchodzeniu za pasek w chatroomach. Oto ona:


1. Wchodzimy do swojego pokoju.
2. Wchodzimy do dowolnego chatu. Ja akurat na tym zdjęciu jestem w kawiarni.
3. Przyciskasz spację i przytrzymując klikasz myszką na swój nick, który pojawia się pod twoją Moviestan na chacie i przeciągasz tek jakby ten nick aż na pasek startu.
Moviestar odruchowo wchodzi za czarny pasek chatu.
4. Teraz cieszymy się umiejętnością wchodzenia za czarny 
pasek na chacie ;) 


Mam nadzieję, że posty o trikach wam się podobają :) Nie na
wszystkich blogach można taki post znaleźć.




Jak chodzić w grach :)


Wiele osób zadaje pytanie: Jak chodzić w grach???
W dzisiejszym poście poznacie odpowiedź na to pytanie :)

1. Musisz mieć zwierzaczka.
2. Zabierasz zwierzaczka do byle jakiej gry. 
3. Bawisz się ze zwierzaczkiem odbijając z nim piłkę.
4. Po chwili zabawy klikasz gdzieś na podłogę.
5. Możemy cieszyć się naszą umiejętnością :)



Sposób na kasę na MSP



Witajcie!!! W tym poście chciałam wam pokazać kilka sposobów na kasę. Jest ich zaledwie kilka... :( Oto one:

1. (najprostrzy) Kupujesz sobie Vipa albo samą kasę ;)
2. Chodzisz po chat roomach, rozwiązujesz quizy i zbierasz kasę w woreczkach
3. Klikasz w zakładki "Highscores" na MSP, wybierasz zwierzaki, odwiedzasz wszystkie po kolei i opiekujesz się nimi (czyli klikasz na nie a jak się pojawia czerwone serduszko nad nimi to na nie klikasz) za takiego 1 zwierzaczka dostajesz od 1 do 3 SC. Może i wydaje się mało, ale tym sposobem zarabia się najszybciej i najlepiej.
4. Wchodzisz do gier a jak wygrasz to zarabiasz najwięcej fame i możesz zakręcić kołem fortuny.
5. Oglądasz filmy. Najszybciej 10 sek. a znaleźć je możesz wchodząc na forum i w konkursy i filmy.




Gwiazdy na MovieStar Planet



Cześć! Dziś chciałabym dodać  post o tematyce ubrań podobnych do tych co noszą gwiazdy. Z boku widzimy niesamowite podobieństwo między strojem Katy Perry z teledysku Last Friday Night. Kolczyki są identyczne(wystarczyło zmienić kolor) Bluzka także jest niesamowicie podobna do tej z teledysku. Włosy także się zgadzają. Najmniej podobnym elementem jest spódnica :( Niestety innej nie udało mi się znaleźć. Nie mogłam znaleźć kompletnego zdjęcia Katy więc dodałam buty, które moim zdaniem najbardziej pasowały. Strój jest uderzająco podobny do tego w realu. Ja osobiście nie przepadam za takim stylem, ale skoro była okazja na tego posta to trzeba było skorzystać ;)





Jak szybko zarobić SC i fame???




Hej!
Dzisiaj powiem wam jak szybko zarobić fame i kasę =] To bardzo prosty sposób.

1. Logujesz się na swoim koncie.
2. Włączasz 2 kartę w internecie. (Najczęściej jest to taki "+" na górze)
3. W 2 karcie zakładasz nowe konto na msp ale nie wylogowujesz się ze swojego /tego prawdziwego/
4. Zapraszasz siebie do znajomych.
5. Po kolei wykonujesz punkt "2", "3" i "4" jakieś 4 razy !PAMIĘTAJ NIE WYLOGOWUJ SIĘ Z ŻADNEGO KONTA!
6. Kiedy już zdążysz wszystko zrobić,na którymś koncie urządzasz "grę dla przyjaciół" i po kolei na kontach akceptujesz zaproszenie.
7. Wygrywasz wszystkie rundy na swoim koncie. Ja osobiście polecam grę w zwariowane karty. Wybierasz wtedy tylko tą kartę która jest twoja ;)



Jeśli coś jest niejasne to piszcie do mnie na msp ;) Papapapa!


Dzięki *-*   za uwagę :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz